Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Andie - 12 juni 2008 14:20

Idag har jag suttit och bråkat med inloggningen till bloggportalen.se eftersom jag har fixat lite med min porfil som jag har där  jag har tidigare skrivit om topplistan som jag har lyckats klättra mig in på. Sedan det inlägget har jag faktiskt klättrat en heldel. Och för att "fira" detta tänkte jag att jag skulle fixa en ny banner. Jag brukar använda mig av bannerbreakers som man kan hitta om man googlar. I alla fall så blev det inte som jag hade tänkt mig efter flera försök så jag bestämde mig för att göra en i paint programmet i stället. Ja, jag vet... nu ställer ni er säkert frågan varför jag använder ett så tråkigt program. Men då kan jag informera er om att jag är en hejjare på paint och inte alls lika duktig på att hantera photoshop. Nu ska jag sprida ut min banner på fler ställen som har min blogg i sina register.



Och fler roliga nyheter angående bloggportalen.se.

Jag såg även att jag har kommit in på Uppsala bloggarnas topplista  på 21 plats och det är ju inte illa jag visste inte ens att jag skulle finnas på den listan. Så det var ju en glad överaskning. Samt att jag ligger på topplistan för regionala bloggar på 34 plats, att jag ens har lyckats tassa mig in på dessa topplistor är ett mirakel faktiskt men glad är jag i alla fall.



Av Andie - 12 juni 2008 12:21

Idag har jag suttit och kollat igenom annonserna som vanligt på de vanliga sidorna. Hittade dock bara ett jobb att söka.

Och när jag sitter där och ska skriva ansökningsbrevet så slår det mig att för ett tag sen så sökte jag ett jobb i en annan verksamhet. Och vad jag minns så var det ett mycket bra ansökningsbrev som jag skulle kunna låna saker ifrån. Men icke... det fanns inte sparat någonstanns trots att jag vet att jag alltid sparar sådana brev. Men inte.. det är puts väck...

Så jag gjorde in sökning genom hela datorn men inte ett spår...


Men när jag tänker efter så vet jag nog hur det kommit bort och då får jag skylla mig själv. Om jag har tur så kanske jag får komma på interjuv på det andra stället och om inte så kanske de är sådana där bra rekryteringspersoner som skickar tillbaka ansökningsbrevet med "vi har tillsatt tjänsten med en annan sökande"


Ja ja, är ju inte så mycket jag kan göra åt det hela nu. Så jag skrev ett hyfsat bra brev till det jobbet som jag sökte idag. Men eftersom de helst ville anställa en kille till tjänsten kanske man inte har jättestora chanser men det skadar ju inte att söka.


Presentation

Omröstning

Vad tycker du jag ska byta på min blogg?
 Fler kategorier
 Bakgrund
 Presentations bild
 Allt ihop behöver en uppdatering
 Det är bra som det är
 Har ingen åsikt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards