Alla inlägg den 21 april 2008

Av Andie - 21 april 2008 17:59

För ett tag sen var jag med i en tävling hos en bloggare  om att vinna filmen Wicker Park med Josh Hartnett.

Och idag fick jag veta via mail att jag har vunnit den! Det är första gången jag har vunnit någon sorts tävling så jag känner mig så lycklig faktiskt!

Jag har ofta gått och tittat på filmen när vi ska hyra film men det har aldrig blivit av att vi hyrt just den. Men nu behöver jag ju inte hyra den för nu har jag VUNNIT den! Jippi!!!


Over and out

Av Andie - 21 april 2008 08:03

Idag ska jag gå och vicka. Känns skönt att jag är en eftertraktad vikarie. Men planerna jag hade för dagen är ju som bort spolade men så kan det ju vara. Jag får helt enkelt göra dem imorgon så vidare jag inte får vicka imorgon också det vet man ju aldrig det får man ju se när man kommer dit. Lite nervöst blev det ju dock eftersom jag inte har varit på den här skolan sen i höstas men jag tror dock att det är sig likt.

Nu ska jag nog lägga på ett kol och käka lite frukost och göra mig iordning för att gå.


Over and out

Presentation

Omröstning

Vad tycker du jag ska byta på min blogg?
 Fler kategorier
 Bakgrund
 Presentations bild
 Allt ihop behöver en uppdatering
 Det är bra som det är
 Har ingen åsikt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards