Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Dagens L. A. Ink

Av Andie - 6 april 2008 20:18

Dagens avsnitt av L. A. Ink innehöll en detox kur för Kat och Kim som tävlade om vem som kunde genomföra kuren. Förloraren skulle bli tatuerad av Steve-O.  Kuren bestod av en drink som blandas på citron juice, cyannepeppar och lönsirap. Drycken ska drickas till frukost, lunch och middag samt när man bara är törstig.

 

Hannah som saknat att träna fick kontakt med Kat´s personliga tränare Stevie som körde riktigt hårt med henne. Men det uppskattades plus att hon tog med Hannah till ett boxningsgym där hon introducerades till Freddie Roach som är en legendarisk boxnings tränare.

 

Bandet Emerson Drive ett Kanadensiskt country band firade sin list etta Moments. Alla artister i studion fick fritt designa var sin tatuering för varje bandmedlem. Med samma utgångspunkt att celebrera deras hit singel. Efter att alla blivit tatuerade så spelade dom inne på studion och Pixie tyckte det var så vacker att hon grät.

 

Kat tatuerade även en stor kille som ville ha sin katts porträtt på insidan av sitt ben. Kat som själv har katten Ludwig en hårlös liten sak tyckte att det var precise hennes grej att göra denna.

Corey tatuerade en kvinna som mist sin pappa och mamma och sin make till cancer. Hennes tatuering var en underbar freehand som bestod av tre olika kolibrier. Hannah tatuerade en short person och Kim tatuerade en kille som ville minnas en släkting.

 

Tja hur gick det då med renings kuren? Jo Kat förlorade och Steve-O fick tatuera henne. Det blev en döskalle. Och tyvärr så ser det ut som en treåring har ritat på hennes arm. Men ett vad är ett vad och då får man ta konsekvenserna av det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andie - 22 oktober 2008 01:45

Till alla er som besöker min blogg av en eller annan orsak vill jag bara påminna om att jag har flyttat den till www.upinmytree.wordpress.com och där kan ni läsa om allt nytt. Det skulle vara mycket roligare om ni kommer dit istället då den uppdatera...

Av Andie - 29 augusti 2008 21:46

Nu har min nya bloggadress börjat sprida sig på nätet så jag tänkte att det var lika bra att jag la ut länken här. Andie´s treehouse   Det är här jag bloggar nu för tiden så vill ni fortsätta att följa mina äventyr så är det alltså på den nya adresse...

Av Andie - 21 augusti 2008 15:22

Ni kanske undrar varför jag inte har bloggat här på några dagar. Orsaken till detta är att jag med bitterjuva kännslor nu valt att lämna bloggagratis.se Inte för att jag inte gillar denna bloggvärd, och jag kommer fortsätta att rekomendera den till p...

Av Andie - 18 augusti 2008 12:52

Nu har jag kommit igång att vara ute och gå igen. Och detta tack vare att jag har sällskap av min kompis och hennes hund. Det går lite lättare när man går och snackar samtidigt faktiskt och sparka boll med vovven. Dagens promenad var ca en timme lång...

Av Andie - 16 augusti 2008 13:32

Idag har jag varit ute och gått på morgonpromenad med Zarah och hennes vovve. Det var trevligt att vara ute och promenera. Vi hann med att uppdatera oss om vad som hänt i våra liv på senaste. Vi har ju inte träffats sen jag var och hälsade på henne i...

Presentation

Omröstning

Vad tycker du jag ska byta på min blogg?
 Fler kategorier
 Bakgrund
 Presentations bild
 Allt ihop behöver en uppdatering
 Det är bra som det är
 Har ingen åsikt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards